ဇာတ္ညႊန္းအတုနဲ႔ လူ

Thursday, 24 June 2010 16:47 ေအာက္ေမ့ဖြယ္
Print
ပါဘလစ္ကာ အမိုးဖြင့္ ကားသစ္ေလး ေပၚမွာေတာ့ က်ေနာ့္ မိသားစု ေလးဟာ ေပ်ာ္လို႔ရႊင္လို႔ပါပဲ။ စကားေတာင္ စံုေအာင္ မေျပာတတ္ ေသးတဲ့ သားအငယ္ ေလးနဲ႔ သူငယ္တန္း တက္ေနတဲ့ သမီးေလးတို႔ဟာ ရယ္ရယ္ေမာေမာ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး။ ေနလည္းမပူ၊ လမ္းလည္းရွင္းတဲ့ ဒီလို ညခ်မ္းမ်ိဳးမွာ အမိုးဖြင့္ ကားသစ္ေလး စီးလာရတာ ဆိုေတာ့ ေလတျဖဴးျဖဴး တဟူးဟူးနဲ႔။



မေတြ႕ရတာၾကာၿပီျဖစ္တဲ့ က်ေနာ္တို႔ မိသားစုေလးဟာ တေယာက္ကိုတေယာက္ အရိပ္တၾကည့္ၾကည့္နဲ႔။ ဒီေနရာမွာ အရိပ္ တၾကည့္ၾကည့္နဲ႔ ဆိုတဲ့ အသံုးကို အတိအက် သံုးတာပါ။ ညဘက္ အမိုးဖြင့္ထားတဲ့ ကားနဲ႔ လမ္းမီးတိုင္ေတြေအာက္ ျဖတ္ေမာင္းတဲ့အခါ မီးတိုင္နဲ႔ ေဝးေဝး သြားတိုင္း အရိပ္က က်က်လာပါတယ္။ အဲဒီက်က်လာတဲ့ အရိပ္ေတြက္ုိပါ ၾကည့္ၾကည့္ေနၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘာမွ မသိတတ္ေသးတဲ့ သားငယ္ေလးရဲ႕ အၾကည့္ဟာလည္း ျဖဴျဖဴစင္စင္ေလးပါပဲ။ ဒီေနရာမွာ က်ေနာ့္ မိန္းမကလည္း ျဖဴျဖဴစင္စင္ပဲ။ ေအာင္ေဌးေက်ာ္တို႔ကို ကူညီခဲ့တာပါ။ က်ေနာ္ပုန္းေနတဲ့ ေနရာကို ျပခဲ့တာပါ။ သူ ဘာမွ မသိခဲ့ပါဘူး။ ေအာင္ေဌးေက်ာ္က လြဲရင္ ကားေပၚမွာ ပါလာတဲ့ လူစိမ္းသံုးေယာက္ကိုလည္း ဘယ္သူမွန္း ဘာမွန္းမသိခဲ့ပါဘူး။

က်ေနာ့္မိသားစု ေလးကလည္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ ဖမ္းေပးသလို ျဖစ္ေနတာ၊ က်ေနာ္ကလည္း မိသားစုနဲ႔ ေလညင္းခံ၊ ကားေလးစီးရင္း သာေတာင့္သာယာ အဖမ္းခံသလို ျဖစ္ေနတာဟာ ဘယ္လို ရသ အမိ်ဳးအစားပါလဲ။ အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္တို႔ မိသားစု တစုလံုး မသိႏိုင္ခဲ့ၾကပါဘူး။

ေအာင္္ေဌးေက်ာ္ ဆုိတာက သခင္တင္ျမရဲ႕ ေျမးပါ။ ၾကည့္ျမင့္တုိင္ စကားဝါပင္လမ္းမွာ ေနပါတယ္။ သူတို႔ ေျမးအဘိုး ႏွစ္ေယာက္စလုံးကို ၿခံအမွတ္ ၅၄ မွာ စေတြ႕ခဲ့၊ သိခဲ့ၾကတာပါ။

ေအာင္ေဌးေက်ာ္ က အသက္ ၂၀ ေက်ာ္ေက်ာ္ လူငယ္ဆုိေတာ့ သြက္သြက္လက္လက္ပါပဲ။ က်ေနာ္နဲ႔ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ ကုိျမင့္ဆန္းက ဆုံးျဖတ္ခ်က္ျမန္တာ၊ အေျဖျမန္တာ၊ အလုပ္တခုကို ျမန္ျမန္ ဆန္ဆန္ လုပ္တတ္တာကုိႀကိဳက္ပါတယ္။ သူလမ္းေလွ်ာက္ရင္ကုိ ေျခလွမ္း စိပ္စိပ္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္ျမန္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး သူ႔အေဖကလည္း ျမဝတီ မဂၢဇင္း အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ေဟာင္း၊ စာေရးဆရာႀကီး ဦးေဌးေမာင္ ျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔အေဖရဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္မွာက ထီလာစစ္သူ၊ သိပၸံမႉးတင္၊ ဗုိလ္မႉးႀကီးေဟာင္းတင္ေမာင္၊ ဗုိလ္မႉးႀကီးေဟာင္းေစာျမင့္တုိ႔နဲ႔ ဗုိလ္တေထာင္ သတင္းစာ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္ေဟာင္း ဗုိလ္မႉးျမသိန္း တုိ႔လည္းရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆရာႀကီး ဦးေဌးေမာင္က စာေပ သမား သက္သက္ပါ။ စာေရးဆရာ စစ္စစ္ပါ။ ဖက္ဆစ္ေတာ္လွန္ေရး တုန္းက တုိက္ပဲြဝင္ခဲ့ေပမယ့္ ႏုိင္ငံေရးစကား သိပ္မေျပာပါဘူး။ စကား ေျပာရင္လည္း ေလေအးေအးေလးနဲ႔ပါ။ က်ေနာ္နဲ႔ တေမ့တေမာ အၾကာႀကီး စကားေတြ ေျပာဖူးပါတယ္။ စာအေၾကာင္း ေပအေၾကာင္း ဆုိတာကလည္း ခဏေလးနဲ႔ ေျပာလုိ႔ ကုန္သြားတတ္တာမ်ိဳးမွ မဟုတ္တာ။ အဲဒီေတာ့ ကုိျမင့္ဆန္းရဲ႕ စဥ္းစားပံုထဲမွာ သြက္လက္ ျဖတ္လတ္တဲ့ ေအာင္ေဌးေက်ာ္ကုိ သူ႔အဘိုး သခင္တင္ျမရဲ႕ အစဥ္အလာနဲ႔ တဲြဖက္ေရြးခ်ယ္ ခဲ့ပုံရပါတယ္။

ေအာင္ေဌးေက်ာ္ဟာ က်ေနာ္တို႔ အတြင္းစည္းထဲကို ေရာက္လာပါတယ္။ အဲဒီတုန္းက မဟာဝိဇၨာတန္း တက္ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းေမြး အထူႀကီးနဲ႔ ကုိျမင့္ေအာင္တုိ႔၊ အခု ဆုံးသြားရွာၿပီျဖစ္တဲ့ ေရတပ္သား တေယာက္တို႔ဟာ သူ႔အိမ္နီးနားခ်င္းေတြပါ။ လက္ရုံးရည္ဘက္မွာ သန္တဲ့ သက္ဦးတုိ႔ အဖဲြ႔ေတြ႔နဲ႔ ဗဟုိသမဂၢ အုပ္စုတုိ႔လည္း ၾကည့္ျမင့္တုိင္ဘက္ကပါပဲ။

အခု အသက္ ၈၄ ႏွစ္ရွိၿပီျဖစ္တဲ့ သခင္တင္ျမဟာ သူ႔ထက္ အသက္ထက္ဝက္ငယ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္နဲ႔ အိမ္ေထာင္ျပဳထားပါတယ္။ ဂ်ာနယ္ေတြထဲမွာလည္း ေပၚျပဴလာျဖစ္ေနတဲ့ ႏုိင္ငံေက်ာ္ႀကီး တေယာက္ေပါ့။ သူေရးတဲ့ စာအုပ္ေတြကလည္း ေက်ာ္ၾကားပါတယ္။ “ဘုံဘဝမွာျဖင့္” စာအုပ္ဆုိရင္ အႀကိမ္ႀကိမ္ျပန္ထုတ္ေနရၿပီး မဖတ္မျဖစ္ထဲက ပါပဲ။ က်ေနာ္တုိ႔ မသိတဲ့ အခ်က္အလက္ေတြ အမ်ားႀကီး ပါၿပီး စူးစမ္းသင့္တဲ့ အေၾကာင္းခ်င္းရာ ေတြပါ။ က်ေနာ္ကေတာ့ “ဘံုဘဝမွာျဖင့္” ကိုလည္း ဖတ္ပါတယ္။ အေလးအနက္ထားၿပီး “သခင္ေဖေဌး၏ သခင္ေဖေဌး” ကိုလည္း ဖတ္ခဲ့ပါတယ္။ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္စလုံး ဟာ အလံနီကြန္ျမဴနစ္ႀကီးေတြ ျဖစ္တာေၾကာင့္ေရာ ႏိုင္ငံေရးျဖတ္သန္းတဲ့ ေခတ္ကာလေၾကာင့္္ပါ ဂရုျပဳ သတိထားမိခဲ့တာပါ။ အဲဒီလို တူညီခ်က္ေတြရွိသလို မတူတာေတြလည္း ရွိပါတယ္။  သခင္တင္ျမဟာ လူဂုဏ္တန္ေတြေနတဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရြာမွာ တိုက္အႀကီးႀကီးနဲ႔ ေနတဲ့သူျဖစ္ပါတယ္။ သူ႔တိုက္ကို က်ေနာ္တုိ႔ ေရာက္ဖူးပါတယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ မဆလ အႀကီးႀကီးလည္း လုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့သူပါ။ စစ္အစိုးရက ညဥ့္အိပ္ညဥ့္ေန ေခၚယူ ေမးျမန္း ေဆြးေႏြးခံရတဲ့ ပုဂၢဳိလ္ႀကီး မ်ိဳးပါ။ ဒါလည္း သူကိုယ္တုိင္ ေျပာျပလုိ႔ က်ေနာ္တုိ႔ အဖဲြ႔ေတြ သိၾကရတာျဖစ္ပါတယ္။

သခင္ေဖေဌးကေတာ့ အေသခံၿပီး တုိက္ပြဲဝင္သြားတဲ့ သံမဏိသူရဲေကာင္းႀကီးပါ။ ကိုကိုးကၽြန္း အစာငတ္ခံ ဆႏၵျပပဲြေတြမွာ ရက္ရွည္လမ်ား အေလွ်ာ့မေပးခဲ့သူပါ။ ကိုကုိးကၽြန္းကေန ေဆးရုံကို ရဟတ္ယာဥ္နဲ႔ ပုိ႔ရတဲ့အထိ ခုိင္မာျပတ္သားခဲ့ပါတယ္။ မေသခင္ တပည့္တပမ္းေတြ ေတာင္းဆုိလုိ႔ ဒီစာအုပ္ကို ေရးခဲ့တာပါ။ သမိုင္းဆုိတာကလည္း အခ်က္အလက္မွန္ဖုိ႔၊ အေထာက္အထားရွိဖုိ႔၊ သက္ေသျပႏုိင္ဖုိ႔၊ အတည္ျပဳဖုိ႔ လုိမယ္ မဟုတ္ပါလား။

က်ေနာ္တုိ႔ အဖဲြ႔ေတြ အိႏၵိယနယ္စပ္ ထြက္ဖုိ႔ျပင္ၾကပါတယ္။ လုိက္ခ်င္တဲ့ သူေတြကလည္း လာေရာက္ ဆက္သြယ္ၾကပါတယ္။ အဲဒီ အထဲမွာ ေအာင္ေဌးေက်ာ္လည္း ပါလာပါတယ္။ လင္မ္ခြန္းစခန္းမွာ ေနေနရင္း ေအာင္ေဌးေက်ာ္ အူအတက္ေပါက္ပါတယ္။ ဒီေရာဂါ မ်ိဳးက ခ်က္ခ်င္းမခဲြရင္ ေသတတ္ပါတယ္။ စခန္းမွာ ဆရာဝန္ေတြလည္းရွိေတာ့ မဏိပူရ္ ေဆးရုံကေလးကို ရေအာင္ပို႔ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ ခဲြစိပ္ႏုိင္ခဲ့ပါတယ္။ မိေဝး၊ ဘေဝး၊ ေရေဝး၊ ေျမေဝးမွာ က်ေနာ္တုိ႔အားလုံး အခ်င္းခ်င္းျပန္လည္ ေစာင့္ေရွာက္ရင္းေနၾကရ တာပါ။ ေအာင္ေဌးေက်ာ္ကို က်ေနာ္တုိ႔ ကယ္ႏုိင္ခဲ့ၾကပါတယ္။

ေအာင္ေဌးေက်ာ္လိုပဲ ေနာက္တေယာက္က ျမင့္ႂကြယ္ပါ။ အသက္ ၂၀ ေက်ာ္ေက်ာ္ လူငယ္တေယာက္ပါပဲ။ သူ႔ကိုေတာ့ ေခၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္း ေဘးမွာ စေတြ႔ခဲ့တာပါ။ က်ေနာ္တုိ႔အဖြဲ႔ေတြကို ေဒၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္းက သူ႔ၿခံထဲက လုံးခ်င္း အိမ္ကေလးတလုံးမွာ ေနခြင့္ေပးထားပါတယ္။ ေရႊတိဂုံဘုရားေျခရင္း အုတ္လမ္းမႀကီးကို မ်က္ႏွာျပဳထားတဲ့ အဲဒီၿခံႀကီးထဲမွာ သူတုိ႔ေနတဲ့ တုိက္တလုံး အလုပ္ရုံ ဂုိေဒါင္ႀကီးတခုနဲ႔ က်ေနာ္တုိ႔ ယာယီေနေနတဲ့ လုံးခ်င္းအိမ္ကေလး တလုံးရွိပါတယ္။ ျမင့္ႂကြယ္ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ အတူတူ မေနပါဘူး။ ၿခံထဲ ဝင္လုိက္ ထြက္လုိက္နဲ႔ လူယုံလက္ရင္း လုိပါပဲ။ ထူးျခားတာ တခုက ဝန္ႀကီး ဦးေက်ာ္ၿငိမ္းရဲ႕ စာအုပ္ေတြပါပဲ။ အဂၤလိပ္ စာအုပ္မ်ိဳးစုံ အမ်ားအျပား က်န္ရွိေနေသးတာကို ေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။

က်ေနာ့္ရဲေဘာ္ေတြ အဖမ္းအဆီးခံခဲ့ရပါတယ္။ ABSDF (INLAND) ရဲ႕ အလုပ္ေတြ လုပ္ေနရင္း ေနာက္ပုိင္း ေရွာင္တိမ္း ပုန္းေအာင္းေနရတဲ့ အခ်ိန္မွာ ေဒၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္းနဲ႔ အဆက္အသြယ္ ျပန္လုပ္ၾကည့္ပါတယ္။ အဆက္အသြယ္ တခ်ိဳ႕ ျပန္ရွာဖို႔နဲ႔ ့သတင္းတခိ်ဳ႕ လိုခ်င္လို႔ပါ။ သူတို႔အလႊာ ရပ္ဝန္းဆိုတာက ဂၽြန္ထင္ေအာင္လို လူမိ်ဳးလည္း ပါတယ္။ ဂၽြန္ထင္ေအာင္ ဆိုတဲ့လူႀကီးက အေမရိကန္ သံရုံးမွာ ျမန္မာလူမ်ိဳးထဲက ရာထူးအႀကီးဆံုးေပါ့။ ဗင္းဆင့္ လွေသာင္း ဆိုတဲ့ စိန္႔ေပါေက်ာင္းဆရာေဟာင္း ဦးလွေသာင္းဟာလည္း သံရုံး ဝန္ထမ္းပါပဲ။ သူတို႔ရပ္ကြက္က သတင္းေတြထဲမွာ ဘယ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕သားနဲ႔ ဘယ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ရဲ႕သမီး ခြာၿပဲသြားၿပီ ဆိုတာက အစ ဘယ္ဝန္ႀကီး ျပဳတ္ခါနီးၿပီဆိုတာ အထိ ခန္႔မွန္းသတင္းေတြလည္း စံုပါတယ္။

ကိုေရႊထီးေရာက္ေနတယ္ ေတြ ့မလား ဆက္သြယ္ေပးမယ္ ဆိုတဲ့ေနာက္ပိုင္း က်ေနာ္ ေဒၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္းနဲ႔ လူကိုယ္တိုင္ေတြ ႔ဖို႔ ့အဆင္မေျပ ေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ့္ကိုယ္စား ကဗ်ာဆရာလွသန္းကိုပဲ လႊတ္ရပါေတာ့တယ္။ ဟုိဘက္ကလည္း ၾကည့္ျမင္တိုင္က ကိုရာမကို ကိုယ္စားလွယ္ ထားလာပါတယ္။ အခုေတာ့ ေထာင္က လြတ္ၿပီးတဲ့ေနာက္ ကိုရာမလည္း ကြယ္လြန္ရွာပါၿပီ။ က်ေနာ္တို႔ အသြားအလာေတြ သတိထားျပဳျပင္ လိုက္ေပမယ့္ ေဒၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္းေဘးက ျမင့္ႂကြယ္ကေတာ့ က်ေနာ္ ျပည္တြင္းမွာ ရွိေနတာကို သိသြားပါၿပီ။

ႏိုင္ငံေရးမွာ ဝိဇၨာနည္းက်တဲ့ ပညာကိုလည္း မေလ့လာ မလိုက္စား၊ နစ္နစ္နာနာ ခံစားခ်က္ကလည္း မရွိ၊ မဟာဂႏၶာရုံ ဆရာေတာ္ႀကီး ေျပာသလို လူမွာ စိတ္ေကာင္းရွိဖို႔က အဓိကပဲဆိုတာလည္း နားမလည္၊ သူတို႔ဘဝ ျဖတ္သန္းမႈထဲကို မူးယစ္ေဆးဝါးတို႔၊ ျဖတ္လမ္း ေငြရွာနည္းတို႔ အလြယ္တကူ ေမႊေႏွာက္ခြင့္ ေပးလိုက္တဲ့ ေအာင္ေဌးေက်ာ္နဲ႔ ျမင့္ႂကြယ္တို႔ဟာ အခိုင္းခံ စစ္ကၽြန္၊ ေဖာ္ေကာင္ ျဖစ္သြားၾကပါတယ္။

ေနႏြယ္ကို ဖမ္းမိရင္ ေငြ ၆ သိန္းရမယ္။ အနည္းဆံုး တေယာက္ ၃ သိန္းစီ။ အဲဒီတုန္းက ဆိုင္ကယ္ဝယ္စီးလို႔ ရတယ္။ ဘိန္းစား အႀကီးစား လုပ္လို႔ ရတယ္။ အဲဒီေလာက္ျမင့္ျမတ္တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ လုပ္ခဲ့ၾကတာပါ။ ေရႊဉာဏ္ေတာ္ စူးေရာက္ခဲ့ၾကတာပါ။ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ ေထာက္လွမ္းေရး ၇ နဲ႔ ပူးေပါင္းၿပီး ဇာတ္တိုက္ၾက၊ အစီစဥ္ ေရးဆြဲၾကပါတယ္။

ျမင့္ႂကြယ္က ကိုလွသန္းတို႔ ေနတဲ့ေနရာကို ရွာပါတယ္။ ေအာင္ေဌးေက်ာ္က က်ေနာ့္မိန္းမကို ဇာတ္လမ္းပမာနဲ႔ ယုတၱိရွိရွိ လိမ္ပါတယ္။ သူ႔ ကိုယ္သူလည္း သခင္တင္ျမေျမးပါ။ က်ေနာ္ အင္မတန္ စိတ္ခ်ရတဲ့သူပါ။ က်ေနာ္တို႔ ကယ္ခဲ့လို႔ သူ အသက္မေသခဲ့တာပါ။ ဗိုက္မွာလည္း ခြဲစိပ္ထားတဲ့ ခ်ဳပ္ရုိးရာႀကီး ရွိပါတယ္။ သက္ေသျပႏိုင္ပါတယ္ဆိုၿပီး ခ်ဥ္းကပ္တာပါ။

ဇာတ္လမ္းပမာကေတာ့ က်ေနာ္နဲ႔ ျပည္တြင္းမွာ အလုပ္လုပ္ဖို႔ သူရိန္နဲ႔ ေဇာ္ထက္ ျပန္ေရာက္ေနတယ္။ အဆက္အသြယ္ လမ္းေၾကာင္း အားလံုးလည္း ပါလာတယ္။ အျပန္ခရီး ေတာတြင္းမွာ သူရိန္ ငွက္ဖ်ားမိထားတယ္။ ငွက္ဖ်ားပိုးက ေခါင္းထဲ ေရာက္စျပဳေနၿပီ။ ေရာဂါ မဆိုးခင္ ကိုေနႏြယ္နဲ႔ ျမန္ျမန္ေတြ ့မွျဖစ္မယ္။ အခု ေလာေလာဆယ္ ဂၽြန္ထင္ေအာင္က ေစာင့္ေရွာက္ထားတယ္။ ျမန္ျမန္ေတြ ့ၿပီးရင္ အားလံုး အဆင္ေျပသြားမယ္။ အဲဒီလို ဇာတ္ညႊန္းကိုျပၿပီး ရုိက္ညႊန္းအစစ္ကိုေတာ့ သူတို႔ ကိုင္ထား၊ ဝွက္ထားပါတယ္။

က်ေနာ့္မိန္းမ စဥ္းစားပံုကလည္း သူ ယဥ္ပါးၿပီးသား နာမည္ေတြျဖစ္ေနတယ္။ သခင္တင္ျမ၊ ဂၽြန္ထင္ေအာင္၊ ေဒၚခ်ိဳခ်ိဳေက်ာ္ၿငိမ္း စသည္ျဖင့္ေပါ့။ သူရိန္တို႔ကလည္း က်ေနာ့္အိမ္မွာ ေနသြားဖူးတာဆိုေတာ့ သနားေနတယ္။ အဆက္အသြယ္ေတြ ဆိုတာကလည္း က်ေနာ့္အတြက္ အေရးႀကီးႏိုင္တယ္။ အဲဒီိလို စဥ္းစားရင္း ေနာက္ဆံုးေတာ့ ပါဘလစ္ကာ အမိုးဖြင့္ ကားသစ္ေလးတစီးနဲ႔ က်ေနာ့္ဆီ ည ၁၀ နာရီ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္မွာ ေရာက္ခ်လာတာပါပဲ။

ကားေပၚမွာ က်ေနာ့္သမီးနဲ႔ သား အငယ္ေလးေတာင္ ပါလိုက္ေသးတယ္။ ကားေပၚမွာ ပါလာတဲ့ ေထာက္လွမ္းေရးေတြ ကိ္ုေတာ့ ေအာင္ေဌးေက်ာ္က လြဲၿပီး ဘယ္သူမွ မသိခဲ့ေသးပါဘူး။

ရႈခင္းသာက ထြက္လာၿပီး ဖမ္းလာၿပီလို႔ ေရးရင္လည္း ရေနပါၿပီ။ မိန္းမနဲ႔ ကေလးေတြက္ုိ ေတာင္ဥကၠလာပ ေနအိမ္မွာ ခ်ခဲ့ပါတယ္။ လက္တျပျပနဲ႔ ဘာမွမသိဘဲ က်န္ရစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ေလာကဇာတ္ခံု အဖံုဖံု အလီလီပါပဲ။

ရုိက္ညႊန္းအစစ္နဲ႔ အရုိက္ခံရဖို႔ က်ေနာ္ကေတာ့ ပါသြားခဲ့ပါၿပီ။

“ဖာတလံုးေခါင္းက်ား” ဇာတ္ထုပ္ထဲက ေတြ ့ရွိသူႀကီး ေအာ္ဟစ္ခဲ့သလို “ဟယ္ အသင္ေလာက … ငါ သိိလုိက္ရၿပီတကား” 

ဟုတ္ပါတယ္။ မသိရင္၊ အသိေနာက္က်ရင္ ခံရတတ္တယ္ ဆိုတာကိုလည္း သိလိုက္ရပါၿပီ တကား။    ။