ရယ္စရာျပက္လုံးမ်ား ဆိတ္သုဥ္းေတာ့မလား

E-mail Print
ယေန႔ေခတ္ လူရႊင္ေတာ္ ျပက္လုံးမ်ား ဆန္းသစ္မႈ နည္းပါးၿပီး ေခတ္အေျခ အေနကို ထင္ဟပ္ႏုိင္မႈ မရွိသျဖင့္ ပရိသတ္ အားေပးမႈ ေလ်ာ့နည္း လာေၾကာင္း သိရသည္။

ျမန္မာ ဗီဒီယုိ ေစ်းကြက္ တြင္လည္း အၿငိမ့္ေခြသစ္ ထုတ္လုပ္မႈ မရွိသေလာက္ နည္းပါးလာသည္။

“အၿငိမ့္ေခတ္ ကုန္ၿပီလုိ႔ ေျပာလုိ႔ ရေနပါၿပီ။ လူရႊင္ေတာ္ေတြ ဘက္ကလည္း ျပက္လုံးပိုင္းမွာ အားနည္း လာေတာ့ ၾကည့္အား နည္းသြား တာပါ” ဟု သဘင္ေလာကမွ သီခ်င္းေရးဆရာ ေပါသွ်န္က ဧရာ၀တီကုိ ေျပာသည္။

အၿငိမ့္ေခြ ေစ်းကြက္ တျဖည္းျဖည္း က်ဆင္းလာ ခဲ့သည္မွာ တႏွစ္ နီးပါးခန္႔ ရွိလာၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ဗီဒီယုိ ထုတ္လုပ္ေရး လုပ္ငန္းရွင္ တဦးက ဧရာ၀တီကုိ ေျပာသည္။

“အခုဆုိရင္ အရင္းရဖုိ႔ေတာင္ အႏုိင္ႏုိင္ ေရာင္းေန ရပါတယ္"ဟု သူက ေျပာသည္။

အၿငိမ့္ၾကည့္သည့္ ပရိသတ္က ၎တုိ႔၏ အေတြ႔အႀကံဳ၊ ခံစားခ်က္တုိ႔ႏွင့္ တုိက္ဆုိင္သည့္ ျပက္လုံးကုိသာ ရယ္ေမာၾကမည္ဟု မႏၲေလး အေျခစုိက္ စာေရးဆရာ တဦးက ဆုိသည္။

“ပရိသတ္ေတြက တေလွ်ာက္လုံး ခံတဲ့ဘက္က ျဖစ္ေနရေတာ့ ကုိယ့္ခံစားခ်က္ကုိ စင္ေပၚကေန ပညာသားပါပါ ဟာသေႏွာၿပီး ကုိယ့္ကုိယ္စား ေျပာတဲ့ အခါမွာ ေက်နပ္တာေပါ့။ အဲ့ဒါကို ႀကိဳက္တာပါ”ဟု သူက ဧရာ၀တီကုိ ေျပာသည္။

ျပက္လုံးမ်ား ဟာသဓာတ္ ေလ်ာ့ပါး လာရျခင္းမွာ အစုိးရ ဆင္ဆာအဖြဲ႔ ျဖတ္ေတာက္မႈ မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု မႏၲေလးမွ နာမည္ေက်ာ္ လူရႊင္ေတာ္ ပါပါေလးက ေျပာသည္။ ဆင္ဆာ ျဖတ္ခံရမည္ကုိ စုိးရိမ္စိတ္ျဖင့္ ဖန္တီးေနရေသာ ျပက္လုံးမ်ားမွာ လူႀကိဳက္မ်ား ႏုိင္ဖြယ္ မရွိဟု သူက သုံးသပ္သည္။

ပါပါေလးက ထုိသုိ႔သုံးသပ္ သကဲ့သုိ႔ပင္ လူရႊင္ေတာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းကလည္း ဆင္ဆာ အဖြဲ႔ေၾကာင့္ ျပက္လုံး ေကာင္းမ်ား ပရိသတ္ေရွ႕သုိ႔ ေရာက္ႏုိင္ျခင္း မရွိေၾကာင္း ဧရာ၀တီကုိ ေျပာျပသည္။

“ဆင္ဆာ ပုဂၢဳိလ္ေတြက ျပက္လုံးကုိ ႏွစ္မ်ိဳးေတြးလို႔ ရတယ္ဆုိၿပီး သူတုိ႔ အယူအဆနဲ႔ သူတုိ႔ေတြးၿပီး တကယ္ ရယ္စရာ ေကာင္းတဲ့ ေနရာေတြကုိ ဖ်က္ခုိင္း တာလည္း ပါတယ္။ သူတုိ႔ကုိ ေရွာင္ၿပီး ျပက္လာရေတာ့ ျပက္လုံးပုိင္းက အားနည္း လာတာပါ" ဟု လူရႊင္ေတာ္ ၿငိမ္းခ်မ္းက ရွင္းျပသည္။

ယေန႔ေခတ္တြင္ အရည္အေသြး ရွိသည့္ လူရႊင္ေတာ္ အေရ အတြက္လည္း နည္းပါးလာသည္ဟု မႏၲေလး အေျခစုိက္ စာေရးဆရာက ေျပာသည္။

“တကယ္ ေတြးေခၚႏုိ္င္တဲ့ လူရႊင္ေတာ္ေတြ က်ေတာ့လည္း ပြဲမိန္႔ အပိတ္ခံရမွာကုိ သိပ္စုိးရိမ္ ၾကတယ္ေလ။ အဲ့ဒီေတာ့ သူတုိ႔ ဘက္ကလည္း လြတ္လြတ္ ကင္းကင္းပဲ လုပ္ၾကတယ္။ တခ်ိဳ႕ လူရႊင္ေတာ္ ေတြက်ေတာ့ ေတြးေခၚမႈပုိင္းမွာ နိမ့္တယ္။ ဇာဂနာတုိ႔ ပ်က္တာနဲ႔ မတူသလုိေပါ့။ သူတုိ႔က်ေတာ့ ပညာတတ္ ဆုိေတာ့ ပညာသား ပါတာေပါ့"ဟု မႏၲေလး အေျခစုိက္ စာေရးဆရာက သူ႔အျမင္ကုိ ေျပာျပသည္။

ႏုိင္ငံႏွင့္အ၀န္း ႏွစ္သက္ၾကသည့္ အၿငိမ့္ သဘင္သည္ ၁၉၈၈ ေနာက္ပုိင္းတြင္ ေပ်ာက္ကြယ္ လုနီးပါး ျဖစ္ခဲ့သည္ဟု သဘင္သည္ မ်ားက သုံးသပ္ၾကသည္။ ၁၉၉၇ ခုႏွစ္ ေနာက္ပုိင္းတြင္ အၿငိမ့္တေခတ္ ျပန္လည္ ဆန္းသစ္ လာေသာ္လည္း ၂၀၀၈ ခုႏွစ္ခန္႔မွ စတင္ကာ ပရိသတ္ အားေပးမႈ အတုိင္းအတာ က်ဆင္းလာသည္ဟု ဆုိသည္။

အၿငိမ့္ ျပက္လုံးမ်ား လူႀကိဳက္ နည္းလာၿပီး အၿငိမ့္မင္းသမီးမ်ား အခန္းက႑လည္း ပုိ၍ ေမွးမွိန္ လာေၾကာင္း ေတြ႔ရသည္။

ခုိးကူး ေစ်းကြက္မွ ထြက္ရွိလာသည့္ အၿငိမ့္ေခြမ်ားတြင္ အၿငိမ့္မင္းသမီး ကျပသည့္ အခန္းမ်ား ပါ၀င္ျခင္း မရွိေတာ့ဘဲ လူရႊင္ေတာ္ ျပက္လုံး မ်ားကုိသာ ေတြ႔ရမည္ ျဖစ္သည္။ အၿငိမ့္ မင္းသမီးခြင္ကုိ ပရိသတ္ ႏွစ္သက္မႈ မရွိဟု ခုိးကူး ေစ်းကြက္လုပ္ငန္း ရွင္တုိ႔က ယူဆၿပီး ျပက္လုံးခြင္ မ်ားကုိသာ သီးသန္႔ ကူးယူ ျဖန္႔ခ်ိေနျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။

သီခ်င္းေရးဆရာ ေပါသွ်န္က “အခုေခတ္ ကေလးေတြ ကလည္း အၿငိမ့္ဟာ ဘာလဲဆုိတာ သူတုိ႔ မသိေတာ့ဘူး။ အၿငိမ့္ဆုိရင္ ျပက္လုံးပဲ ၾကည့္ရတယ္ ထင္ၾကတယ္” ဟု ေျပာျပသည္။
 
Facebook Video Blog
ကာတြန္း
ကာတြန္း
စစ္သည္ေတာ္ စာမ်က္ႏွာ
Ads-for-Cmnat224tg
  • အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္
  • သူ႔အေတြး သူ႔အျမင္

ဒီမိုကရက္တစ္ ယဥ္ေက်းမႈ တည္ေဆာက္ၾကပါစို႔

ျမန္မာျပည္ စာနယ္ဇင္းေလာက အတြက္ အံ့အားသင့္စရာေကာင္းေသာ၊ သို႔ေသာ္ ဝမ္းေျမာက္ဖြယ္ေကာင္းေသာ သတင္းတပုဒ္ကို ယခုရက္ပိုင္းတြင္ ၾကားလိုက္ရသည္။ ျပည္ပအေျခစိုက္

အျပည့္အစံုသို႔

ဆႏၵမေစာၾကပါႏွင့္

ဧရာဝတီျမစ္ဆံု ေရအားလွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္းႀကီးအား သမၼတ ဦးသိန္းစိန္မွ ဆိုင္းငံ့ေၾကာင္း ေၾကညာခ်က္သည္ ျမန္မာ တမ်ိဳးသားလုံး၏ ညီညြတ္မႈေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မႈရသည္ဟု ေျပာရပါမည္။

အျပည့္အစံုသို႔

Donate to Irrawaddy

ေငြလဲႏႈန္း

ေအာက္တိုဘာ ၀၆၊ ၂၀၁၁
us ေဒၚလာ = ၈၃၀ က်ပ္
th ဘတ္ = ၂၅.၆ က်ပ္