အႏုပညာရွင္၏ အလင္းေရာင္

E-mail Print
ဝတ္လစၥလစ္ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးငယ္တဦး … ဗလာက်င္းေနသည့္ သူ႔ရင္သားအစံုႏွင့္ မ်က္ႏွာကို လက္ႏွစ္ဘက္ႏွင့္ ကြယ္ဝွက္ဖို႔ ႀကိဳးစားေနသည္။ သူက ကုတင္ေပၚတြင္ ခပ္ေကြးေကြး အေနအထား တေစာင္းအိပ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။

အခ်ိဳးအဆစ္ က်နေသာ သူ၏ အဝတ္မဲ့ခႏၶာကိုယ္ တခုလံုးေပၚတြင္ ျပဴတင္းေပါက္က ဝင္လာသည့္ အလင္းေရာင္ က ျဖာက်ေန၏။ သူ႔ကိုယ္သူ ဖံုးကြယ္ဖို႔ႀကိဳးစားေနသည့္ ရွက္ေသြးျဖာေနပံုကိုက သူ႔ အလွတရားကို ေဖာ္ျပေန သလိုပင္။

ထိုျမင္ကြင္းကား အသက္ဝင္လွ၏။

ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာ၏ “အလင္းေရာင္” ဆိုေသာ ပန္းခ်ီျပပြဲကို ဝင္ဝင္ျခင္း အထက္ပါ ပန္းခ်ီကားက ဆီးႀကိဳေန ျခင္းျဖစ္သည္။ ထို ပန္းခ်ီကားကို ပန္းခ်ီဆရာက “ျပဴတင္းေပါက္မွ လာသည့္ အလင္းေရာင္” ဟု အမည္ ေပးထားသည္။ ျပပြဲတြင္ ယင္းပန္းခ်ီကားက ေစ်းအႀကီးဆံုး၊ ေစ်းႏႈန္းမွာ ထိုင္းဘတ္ ၁၃၆၀၀၀ (ေဒၚလာ ၃၆၀၀ ေက်ာ္) ျဖစ္သည္။

သဘာဝအတိုင္းရသည့္ အလင္းေရာင္၊ လူသားတို႔ဖန္တီးထားသည့္ အလင္းေရာင္ .. ထို ႏွစ္မ်ိဳးစလံုးမွ အရိပ္ ဆိုသည့္အရာ ရရွိသည္ ..။ ထိုအခ်က္က သူ႔စိတ္ကို ေတာက္ေလွ်ာက္လႊမ္းမိုးကာ ခံစားမႈ အေတြးတို႔ ရလာၿပီး သူ႔လက္မ်ားက “အလင္းေရာင္” ဆုိသည့္ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ဖန္တီးခဲ့ျခင္းပဲ ျဖစ္သည္။

{slimbox images/multimedia/Painting/01.jpg,images/multimedia/Painting/01-sm.jpg, ျပဴတင္းေပါက္မွလာသည့္ အလင္းေရာင္;images/multimedia/Painting/02.jpg,images/multimedia/Painting/02-sm.jpg, အလင္းေရာင္; images/multimedia/Painting/03.jpg,images/multimedia/Painting/03-sm.jpg, အေငး; images/multimedia/Painting/04.jpg,images/multimedia/Painting/04-sm.jpg, Seated Nude; images/multimedia/Painting/05.jpg,images/multimedia/Painting/05-sm.jpg, ရန္ကုန္ည; images/multimedia/Painting/06.jpg,images/multimedia/Painting/06-sm.jpg, ရန္ကုန္ည; images/multimedia/Painting/07.jpg,images/multimedia/Painting/07-sm.jpg, အလင္းႏွင့္ လိေမၼာ္သီး; images/multimedia/Painting/08.jpg,images/multimedia/Painting/08-sm.jpg, Nude ႏွင့္ အလင္းေရာင္}

“က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္က အလင္းေရာင္ကို ေတြ႕သြားတာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ အေမွာင္ထဲမွာ ေရာက္ေနလို႔ အလင္းေရာင္ကို ငတ္မြတ္ေနတာလည္း ျဖစ္ႏုိင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲဒီ အလင္းေရာင္ဆိုတဲ့ စကားလံုးကို စိတ္ဝင္စားၿပီး သံုးျဖစ္တာပါ” ဟု ျပပြဲေခါင္းစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာက ရွင္းျပသည္။

ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာသည္ ႏွစ္ေပါင္း ၄၀ ခန္႔ ပန္းခ်ီေလာကတြင္ က်င္လည္ခဲ့သူ၊ လူေလးစားခံရသည့္ ပန္းခ်ီဆရာ တဦးျဖစ္သည္။ သူကိုယ္တိုင္ေတာ့ ျပပြဲက်င္းပရာ ခ်င္းမိုင္သို႔ မလာႏုိင္ခဲ့။ ဧရာဝတီ မဂၢဇင္းက တယ္လီဖုန္းျဖင့္ ဆက္သြယ္ ေမးျမန္း ရာတြင္ ေျဖၾကားခဲ့ျခင္းပဲ ျဖစ္သည္။

ျပပြဲတင္ထားေသာ သူ၏ Nude ကားမ်ားတြင္ “အလင္းေရာင္” ဆုိေသာ စကားလံုးကို သံုးစြဲထားေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ သူ၏ အသက္ ၇၀ ျပည္ေမြးေန႔ အထိမ္းအမွတ္ ပန္းခ်ီျပပြဲကို ထုိင္းႏုိင္ငံ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕၊ သုဝဏၰဘူမိ ပန္းခ်ီျပခန္းတြင္ ဧၿပီ ၂၅ ရက္ေန႔က စတင္က်င္းပခဲ့ရာ ဆီေဆးႏွင့္ ေရးဆြဲထားသည့္ ရန္ကုန္ည ႐ႈခင္း ပန္းခ်ီ ကား ၁၀ ကားႏွင့္ Nude ပန္းခ်ီကား ၆ ကား၊ စုစုေပါင္း ၁၆ ကား ျပသထား၏။

ျပပြဲတင္ထားသည့္ ပန္းခ်ီကားမ်ားတြင္ “ရန္ကုန္ည” ပန္းခ်ီကားအမ်ားစုက Nude ကားမ်ားထက္ အရြယ္ငယ္ သည္။ ေစ်းႏႈန္းမွာ ထိုင္းဘတ္ ၂၅၀၀၀ (ေဒၚလာ ၇၀၀ ခန္႔) မွ ဘတ္ ၁၃၀၀၀၀ ေက်ာ္(ေဒၚလာ ၃၆၀၀ ခန္႔)အထိ ျဖစ္သည္။

အလင္း၊ အေမွာင္ ႏွင့္ အရိပ္ သံုးခုေပါင္းစပ္ကာ ထုထည္ကို ျဖစ္ေစသည္ ဟူသည့္ ပန္းခ်ီသေဘာတရားရွိသည္။ ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာ၏ Nude ကားမ်ား အားလံုးတြင္ အလင္းေရာင္ ႏွင့္ အရိပ္မ်ား၏ အလွကို ျမင္ေတြ႕ရ၏။

ျပဴတင္းေပါက္မွ ဝင္လာသည့္ အလင္းေရာင္၊ တံခါးေပါက္မွ ဝင္လာသည့္ တဝက္တပ်က္ အလင္းေရာင္ တို႔က ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ တည္ရွိေနသည့္ အဝတ္မဲ့ မိန္းကေလးမ်ား၏ ခႏၶာကိုယ္မ်ားေပၚ က်ေရာက္ေနရာ ေပ်ာ့ေျပာင္း ေသာ ေကာက္ေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္ေပၚလာသည့္ ထူးျခားေသာ အရိပ္မ်ားကို ပန္းခ်ီဆရာက အမိအရ ေရးဆြဲ ျပထားသည္။

ခ်င္းမိုင္တြင္ ေနထိုင္သည့္ ပန္းခ်ီမ်ိဳးျမင့္က “သက္ရွိေမာ္ဒယ္ေတြကို ေရးထားတယ္ဆိုတာ သိသာတယ္။ သက္မဲ့ ဓာတ္ပံုကို ၾကည့္ေရးရင္ ထုထည္က လိုသလို မရဘူး။ အလ်ား၊ အနံ၊ ထု နဲ႔ အလင္းအေမွာင္ အရိပ္ေတြကိုရဖို႔က သက္ရွိ ေတြကို ၾကည့္ေရးမွ ရမယ္” ဟု ရွင္းျပသည္။

သက္ၿငိမ္ကားမ်ားအျဖစ္ ပန္းခ်ီဆရာတုိင္း ပန္းအိုး၊ သစ္သီး၊ ဖန္ခြက္ စသည့္ သက္မဲ့ ပစၥည္းမ်ားကို ၾကည့္႐ႈ ေရးဆြဲေလ့ရွိၾကသည္။ သို႔ရာတြင္ လူသားကို ေမာ္ဒယ္အျဖစ္ထား၍ ေရးဆြဲဖို႔၊ အထူးသျဖင့္ လူသား၏ အဝတ္မဲ့ ခႏၶာကိုယ္ ေကာက္ေၾကာင္းကို ေရးဆြဲဖို႔က ပန္းခ်ီဆရာတုိင္း အာသာ ျပင္းျပၾကသည္ဟု သူက ဆိုသည္။

“Still အေနနဲ႔ ပန္းအိုးတို႔၊ ေရအိုးတို႔၊ သစ္သီးတို႔ကို ဆြဲၾကတာပဲ ..။ ဒါေပမယ့္ လူကိုမွ ဘာလို႔ဆြဲခ်င္တာလည္း ဆိုေတာ့ သက္မဲ့ေတြက လိုင္းမာတယ္၊ လူက်ေတာ့ ေပ်ာ့ေျပာင္းတယ္ ..။ ေပ်ာ့တဲ့ လိုင္းေတြကို ရဖို႔ Nude ေတြ ေရးခ်င္ၾကတာ” ဟု သူက ေျပာျပသည္။

လူသား၏ Nude မ်ားကို ေရးျခင္းျဖင့္ လိုင္း အေပ်ာ့မ်ားအျပင္ ခံစားခ်က္ကိုပါ ထည့္သြင္းေရးဆြဲႏုိင္သျဖင့္ စိတ္ဝင္စားဖို႔ ေကာင္းေၾကာင္း ပန္းခ်ီမ်ိဳးျမင့္က မ်က္ႏွာကို လက္ျဖင့္ကြယ္ထားသည့္ အမ်ိဳးသမီးပံုကို ညႊန္ျပကာ ေျပာသည္။

အမ်ိဳးသမီးသံုးဦး ကုတင္ေပၚတြင္ ပံုစံအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ထိုင္ေနသည့္ ပန္းခ်ီကားကို “အေငး” ဟု အမည္ေပးထား၏။ ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာ၏ Nude ကားတိုင္းမွ ေမာ္ဒယ္မ်ားမွာ အဝတ္ တမ်ိဳးမ်ိဳးေပၚတြင္ ထိုင္ေန၊ အိပ္ေန .. ပံုစံ အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ရွိေနၾကသည္။

“အမ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ Nude ကားေတြကိုေရးရင္ အဝတ္ေအာက္ခံမွာ ေမာ္ဒယ္ ထုိင္ခိုင္းၿပီး ေရးေလ့ရွိတယ္။ အဝတ္ရဲ႕ေပ်ာ့ေျပာင္းမႈနဲ႔ လူရဲ႕ ေပ်ာ့ေျပာင္းမႈကို ယွဥ္ေရးၾကတယ္။ အဲဒီကရတဲ့ အရိပ္ေတြကလည္း အားေကာင္းတယ္” ဟု ပန္းခ်ီမ်ိဳးျမင့္က ရွင္းျပသည္။

ျပပြဲသို႔လာသည့္ ဧည့္သည္ထဲတြင္ ျမန္မာျပည္က မၾကာေသးခင္ကမွ လာလည္သည့္ အမ်ိဳးသမီးငယ္ တဦးကို လည္းေတြ႕ရသည္။ သူကေတာ့ အလြန္အံ့အားသင့္မိသည္ဟု ဆိုသည္။ ျပခန္းထဲဝင္ဝင္ခ်င္း ေတြ႕လိုက္ရေသာ Nude ပန္းခ်ီကားမ်ားက သူ႔ကို ၾကက္ေသေသသြားေစသည္ဟု ေျပာျပသည္။

“ျမန္မာျပည္မွာ ဒီလို ပန္းခ်ီကားမ်ိဳးေတြ ျပခန္းတင္တာ တခါမွ မေတြ႕ဖူးဘူး” ဟု သူက ဆိုသည္။ ျမန္မာျပည္ မွာေတာ့ Nude ကားမ်ားကို ျပပြဲတင္လိုလွ်င္ သံ႐ံုးမ်ားက ျပေပးမွသာ ျဖစ္ႏိုင္သည္။ အမ်ားျပည္သူ အေနႏွင့္ ယခုကဲ့သို႔ေသာ ပန္းခ်ီကားမ်ားကို ၾကည့္႐ႈခြင့္မရႏုိင္။

ဧရာဝတီမဂၢဇင္း၏ ပင္တုိင္ကာတြန္းဆရာ ကိုဟန္ေလးကေတာ့ ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာ၏ Nude လက္ရာမ်ားမွာ အလြန္ျမန္မာဆန္သည္ ဟု ေျပာျပသည္။ ဆက္လက္၍ သူက ျမင္ေတြ႕ရသည့္ ပန္းခ်ီကားမ်ားမွာ ကာမစိတ္ ႏိုးႂကြ ေစေသာ ပံုမ်ားမဟုတ္ဘဲ သဘာဝဘက္ကို ပိုမိုအားသာသည္ဟုဆိုသည္။

“ဘယ္သူမဆို အႏုပညာစိတ္နဲ႔ ၾကည့္ႏုိင္တဲ့ ကားေတြပါ။ မ်က္ႏွာအမူအရာေတြ၊ အသားအေရေတြ၊ အခ်ိဳး အဆက္ေတြက ျမန္မာဆန္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ၾကည့္ရတာ လံုးဝ မ႐ုိင္းဘူး” ဟု ကိုဟန္ေလးက ေျပာသည္။

ျပခန္းတေနရာတြင္ ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာ၏ ပံုတူကို ကိုဟန္ေလးကိုယ္တုိင္ ဆီေဆးျဖင့္ ေရးဆြဲထားသည္ ကိုလည္းျမင္ေတြ႕ရသည္။

“Nude ႏွင့္ အလင္းေရာင္” ဆုိသည့္ ပန္းခ်ီကားကို လူအမ်ားႏွစ္ၿခိဳက္ၾက သည္။ ဒူးႏွစ္လံုးေပၚတြင္ မ်က္ႏွာေမွာက္ခ်ကာ ထိုင္ေနသည့္ ပံုျဖစ္သည္။ “အလင္းႏွင့္ လိေမၼာ္သီး” ဟု အမည္ ေပးထားေသာ ပန္းခ်ီကားမွာ အိပ္ရာေပၚတြင္ ကန္႔လန္႔ျဖတ္ ပက္လက္ အေနအထား အိပ္ေနသည့္ အမ်ိဳးသမီး၏ ခႏၶာကိုယ္ေပၚသို႔ အလင္းေရာင္တဝက္ အရိပ္တဝက္ က်ေနသည္။ သူ႔ေဘးတြင္ လိေမၼာ္သီးတလံုး ရွိသည္။ သက္ရွိႏွင့္ သက္မဲ့အရာႏွစ္ခုေပၚသို႔ က်ေရာက္ေနသည့္ အလင္း၏ အရိပ္ကို ပန္းခ်ီဆရာက ေရးဆြဲျပထားျခင္း ျဖစ္၏။

“အေငး” ဆိုသည့္ ပန္းခ်ီကားမွလြဲ၍ က်န္ကားမ်ားအားလံုးမွာ ေမာ္ဒယ္မ်ား၏ မ်က္ႏွာကို မျမင္ရေပ။

ယခင္က သူနာမည္ႀကီးခဲ့ေသာ “ရန္ကုန္ည” ပန္းခ်ီကားမ်ားမွာ ျဒပ္ရွိသေဘာေရးနည္းျဖင့္ ေရးဆြဲထား ခဲ့ဲျခင္း ျဖစ္ေသာ္လည္း ယခုျပပြဲတြင္ ျပသထားသည့္ ပန္းခ်ီကားတခ်ိဳ႕မွာ ျဒပ္မဲ့ (Abstract) သေဘာျဖင့္ ေရးဆြဲ ထားသည္ကို ျမင္ေတြ႕ရသည္။

သူ၏ “ရန္ကုန္ည” ပန္းခ်ီကားမ်ားကို အမည္ေပးပံုကလည္း ေျပာင္းလဲလာသည္ ..။ “ရန္ကုန္ည” သက္သက္ မဟုတ္ေတာ့ဘဲ “ည၏ဝိဥာဥ္” ဟု အမည္ေပးထားသည့္ ကားမ်ားလည္းေတြ႕ရသည္။

“တကယ္က သူ႔ရဲ႕ ရန္ကုန္ည ကားေတြခ်ည္းပဲ သတ္သတ္၊ Nude ကားေတြခ်ည္းပဲ သတ္သတ္ ျပပြဲ လုပ္ႏုိင္ရင္ ပိုေကာင္းမွာ ..။ ခုလို ႏွစ္ခုေရာျပလိုက္ေတာ့ အားေကာင္းသင့္သေလာက္ မေကာင္းဘူး” ဟု ပန္းခ်ီမ်ိဳးျမင့္က ေဝဖန္သည္။

ဦးႀကီးျမင့္ေစာသည္ စီးပြားေရးတကၠသိုလ္တြင္ သခ်ၤာဆရာအျဖစ္ သင္ၾကားျပသခဲ့ၿပီး ၎ အသက္ ၆၀ တြင္မွ တကိုယ္ေတာ္ပန္းခ်ီျပပြဲ ခင္းက်င္းျပသခဲ့သူျဖစ္သည္။ သူ႔ကိုယ္သူ ထိုအခ်ိန္က်မွ ပန္းခ်ီဆရာအျဖစ္ ခံယူ ခဲ့ေသာ္လည္း ထုိကာလတြင္ သူ၏ ပန္းခ်ီဆြဲသက္မွာ ႏွစ္ ၃၀ ခန္႔ရွိေနၿပီျဖစ္သည္။

ယခုျပသထားသည့္ Nude ကားမ်ားကို လြန္ခဲ့သည့္ ၂ ႏွစ္ကမွ စတင္ ဆြဲခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။

“ဖေလာ္ဘဲ ဆိုတဲ့ ျပင္သစ္ စာေရးဆရာႀကီးက မဒမ္ဗိုဘာရီ ဆိုတဲ့ ဝတၳဳႀကီးတပုဒ္ကို ေရးတယ္။ အဲဒီဝတၳဳက အရမ္းနာမည္ႀကီးေတာ့ ေဝဖန္ေရးဆရာေတြက ဝတၳဳဇာတ္ေကာင္ မဒမ္ဗိုဘာရီက ဘယ္သူလဲတဲ့။ အဲဒီေတာ့ ဖေလာ္ဘဲက ျပန္ေျဖတယ္ ငါပဲ တဲ့။ က်ေနာ္လည္း အဲလိုပဲ ေျဖရမွာပဲ။ အဲဒီ Nude ေတြဟာ ဘယ္သူလဲ ဆိုရင္ က်ေနာ္ကိုယ္တုိင္ပဲေပါ့” ဟု ပန္းခ်ီႀကီးျမင့္ေစာက သူ႔ Nude ပန္းခ်ီကားမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေျပားျပသည္။

 
Facebook Video Blog
ကာတြန္း
ကာတြန္း
စစ္သည္ေတာ္ စာမ်က္ႏွာ
Ads-for-Cmnat224tg
  • အယ္ဒီတာ့အာေဘာ္
  • သူ႔အေတြး သူ႔အျမင္

ဒီမိုကရက္တစ္ ယဥ္ေက်းမႈ တည္ေဆာက္ၾကပါစို႔

ျမန္မာျပည္ စာနယ္ဇင္းေလာက အတြက္ အံ့အားသင့္စရာေကာင္းေသာ၊ သို႔ေသာ္ ဝမ္းေျမာက္ဖြယ္ေကာင္းေသာ သတင္းတပုဒ္ကို ယခုရက္ပိုင္းတြင္ ၾကားလိုက္ရသည္။ ျပည္ပအေျခစိုက္

အျပည့္အစံုသို႔

ဆႏၵမေစာၾကပါႏွင့္

ဧရာဝတီျမစ္ဆံု ေရအားလွ်ပ္စစ္ စီမံကိန္းႀကီးအား သမၼတ ဦးသိန္းစိန္မွ ဆိုင္းငံ့ေၾကာင္း ေၾကညာခ်က္သည္ ျမန္မာ တမ်ိဳးသားလုံး၏ ညီညြတ္မႈေၾကာင့္ ေအာင္ျမင္မႈရသည္ဟု ေျပာရပါမည္။

အျပည့္အစံုသို႔

Donate to Irrawaddy

ေငြလဲႏႈန္း

ေအာက္တိုဘာ ၀၆၊ ၂၀၁၁
us ေဒၚလာ = ၈၃၀ က်ပ္
th ဘတ္ = ၂၅.၆ က်ပ္